Moja iskustva sa Tajlanda

Tuesday, September 26, 2006

Grad andjela

Trenutno sam jako umoran i jedva cekam da se docepam kreveta, sto znaci da prethodnih par dana definitivno nije proslo u odmaranju. Vikend sam proveo u Bangkoku, i u subotu sam prvi put zapravo osjetio da mi se svidja ovaj grad, u prevodu sa tajlandskog, "grad andjela".
Sa Niallom i Meave (djevojka iz Belfasta, koju je Niall upoznao u avionu), obisli smo neka od najpoznatijih mjesta u gradu, ukljucujuci trg Siam, Veliku palatu, Lumpini Park, Khao San ulicu. Velika palata, iliti Grand Palace kako je zovu, je najveca turisticka atrakcija u Bangkoku i to je prvobitno "utvrdjenje" koje je Rama I postavio u Bangkoku. U kompleksu palate nalazi se nekoliko hramova, muzeji, palata, i jos neke gradjevine koje nemam pojma sta su, ali uglavnom sve lice jedna na drugu.
Kompleks je poprilicno velik i potrebno je nekih 3 sata da se sve obidje, a kad upadnete unutra ne znate sta bi prvo vidjeli i uslikali jer je sarenilo na sve strane. Ja sam vec na pola puta spakovao fotoaparat jer nisam vise imao snage da slikam. A pritom je bilo uzasno vruce i sparno, tako da smo morali da napravimo pauzu i legnemo u hlad u jednom od paviljona, gdje sam ja cak uspio da zaspim 5-10 minuta. Meni licno je to bio najbolji moment u obilasku palate :)
Noci smo naravno iskoristili za lumpovanje, a sinoc smo Christian i ja odlucili da "nove kolace" odvedemo u Coliseum, sto je bio nas vec treci put tamo. Obozavam to mjesto :)
Stigao je i Spanac, Daniel, koji bas i nije neki tipican Spanac po mentalitetu, ali mozda se kasnije malo opusti.
Tamna strana vikenda: bankomat mi pojeo visa karticu.
U banci, ciji je automat, su mi obecali da cu dobiti karticu nazad do srijede. Nadam se da ce to biti ova srijeda.