Moja iskustva sa Tajlanda

Thursday, September 28, 2006

Pripreme za vikend

Jutros sam isao u banku da pokupim svoju visa karticu, konacno, posto su me zvali juce da je gotovo. Pokupio karticu, otisao do bankomata (ovaj put drugog) I pogodite sta se desilo. Natrag veselje, sto bi rekla Branka :). Kartica je opet ostala u bankomatu I od sada vise ne vazi, posto nam je ciko iz banke rekao da ako je bankomat dvaput pojede, sistem je otkaze. Sad moram zvati svoju banku u BL, da ih obavijestim i da vidim kakva je dalja procedura za zamjenu kartice, posto sa ovom ocigledno nesto nije bilo u redu. Bas sam se isfurao.
Nego, da se prebacim na ljepsu stranu dana. Veceras, Christian, Niall, Noi i ja putujemo na jug. Idemo na neko ostrvo Koh Tao, koje nam je Noi preporucila. Upravo sam zavrsio sa pakovanjem i krecemo za pola sata, tako da me nece biti nekoliko dana na blogu, pa eto mozete i vi malo da odmorite :) Nadam se samo da ce vrijeme da nas posluzi, posto ovih dana vrijeme bas i ne izgleda obecavajuce.
Elem, danas sam ucio brojeve na tajlandskom i kako se narucuje hrana, pa sam poslije u menzi narucio svoje omiljeno jelo, rizu sa piletinom, na tajlandskom i teta je bila prijatno iznenadjena, tako da mi je dala besplatno supu, hehe :)