Moja iskustva sa Tajlanda

Sunday, October 08, 2006

Big brother

Grupa pijanih ljudi, predvodjeni Gabrijelom, probudili su me u 8 ujutro uz stihove "evo dusa, evo telo, evo sve crno na belo, ..." (Hvala vam, ovo vam nikad necu zaboraviti :). Nakon toga sam se prevrtao po krevetu, ustao da smanjim klimu jer mi je bilo hladno, onda sam se vratio u krevet, nastavio da spavam, probudio se ponovo oko 3. U medjuvremenu sam se okrenuo par puta dok sam spavao. Otisao sam u ispovjedaonicu, malo tracao druge stanare. Rekao sam kako me Tobias sve vise nervira, ne znam zasto, ali me strasno poceo nervirati njegov jaki njemacki akcenat, nacin na koji govori i mlati glavom kad negira nesto. Njega cu sigurno nominirati u petak. Ne znam koga jos da nominiram. Christiana necu sigurno, jer bih onda morao putovati sam na posao, ali nije samo zbog toga. Christian je cool lik i stalno je dobro raspolozen. Dvoumim se izmedju Pascala i Daniela. Vjerovatno cu nominirati Pascala, mada nemam nekog razloga, ali sta cu, nekog moram. Tjedni zadatak nismo prosli i zato nam je frizider upola prazniji. Svake sedmice nas je sve manje, nadam se da ce nam uskoro ubaciti par novih stanara. Cure su nam vec otisle, i pretpostavljam da misle da smo se urotili protiv njih da ih izbacimo, ali nismo. Potrefilo se, slucajno.
Ostalo je jos 55 dana.