Moja iskustva sa Tajlanda

Saturday, October 07, 2006

Ladyboy

Hehe, moram vam ispricati iskustvo od prije neko vece. Odemo Diana, Pascal i ja u neki obliznji bar, tu blizu doma, malo na pice poslije vecere. Udjemo mi, doceka nas na ulazu djevojka, koja je tu kao menadzer, znate oni sto rasporedjuju goste kad dodju, valjda se to tako zove, ali je to mjesto jako malo, pa mi smijesno zvuci kad kazem menadzer :). Nadje ona nama jedan slobodan sto i tako mi sjeli, narucili pivo, naravno s ledom, (moram priznati da sam se navukao na pivo s ledom :) i poslije trece ture, eto ti "menadzera" za nas sto. Inace, ovdje je normalno da tajlandjani prilaze strancima i upoznaju se, ali naravno, zasto normalno kad moze nenormalno :). Nakon prvih rijeci upoznavanja sa "menadzerom" ispostavilo se da je djevojka ustvari musko, iliti ladyboy, kako se to ovdje kaze. Ova je do sada bila najbolje "prerusena", ustvari imala je potpuno zensko tijelo i lice i sve zenske atribute :) i ni najmanje nije licila na musko, ali eto, hvala Bogu, jos uvijek nemaju tehniku da promijene glas. Krenusmo tako mi u pricu, i malo po malo, poce se ona nabacivati meni i Pascalu, njega je pipkala po prsima a meni stipkala obraze, i cak sam dobio kompliment da imam "sexy eyes" :))). Naruci ona jos dvije ture, vjerovatno sa namjerom da nas napije i iskoristi, ali eto bar se morao zatvoriti nakon pete ture, tako da smo imali dobar izgovor da odemo kuci. Najzanimljivi detalj konverzacije je definitivno bio kada nas je pitala gdje smo smjesteni i mi kazemo da smo u domu, i da smo Pascal i ja zajedno u sobi, na sta je njena reakcija bila "Mmmmm", i kazem ja "Ima jos trojica sa nama", na sta je ona pocela pomamno da oblizuje prste, svoje naravno :). I eto na kraju odosmo, i nismo morali nista da platimo, jer se ispostavilo da je ona i vlasnica tog mjesta. Happy end.