Moja iskustva sa Tajlanda

Tuesday, November 21, 2006

10, 9, 8, 7, ...

...odbrojavanje je pocelo. Ostalo je jos 10 dana, koji ce vjerovatno proletjeti brze nego ostali. Pitaju me da li mi je drago ili zao sto odlazim. Ne znam. Osjecanja su mi podijeljena. Definitivno mi je zao sto odlazim, ali mi je sa druge strane drago sto su ponovo vidjeti ljude koji su mi nedostajali.
Nego, da se bacim na prepricavanje dogadjaja iz prethodnih nekoliko dana.
Prosla subota je bila rezervisana za izlet u pokrajinu Kanchanaburi, zapadno od Bangkoka. Izlet je bio organizovan od strane Sripatum univerziteta, za studente sa drustvenog smjera, a pored Christiana i mene, pridruzila nam se i Tijana iz Banjaluke, koja ce biti na praksi na jugu Tajlanda, ali je proslu sedmicu provela u Bangkoku.
Kanchanaburi pokrajina je poznata po mostu na rijeci Kwai, koji je imao vaznu ulogu u Drugom svjetskom ratu, i o kome je snimljen i istoimeni film. Osim istorijske pozadine, most ne nudi nista vise, i mjesto samo po sebi ne predstavlja nikakvu atrakciju, tako da ga slobodno mozete zaobici, ako kojim slucajem prolazite ovim krajem. Osim mosta, obisli smo i dva muzeja, ali je meni svakako najuzbudljiviji dio izleta bio druzenje i plesanje sa studentima u autobusu, koji za razliku od vecine nisu bili ni malo stidljivi.
Za vikend nam se pridruzila i Milica, koju ste upoznali u porukama, pa smo subotu vece proveli u Coliseumu, nasem starom omiljenom mjestu. Naravno, bilo je odlicno kao i uvijek :)
Nedjelju smo odlucili da provedemo u "shoppingovanju", tako smo prvu polovinu dana proveli na Chatuchak vikend pijaci, a kasnije otisli u jedan od shopping centara. Nedjelja se zavrsila potpuno neocekivano i neplanirano, ali cu taj dio price morati da cenzurisem :)