Moja iskustva sa Tajlanda

Tuesday, October 10, 2006

Long live the king

Tajland je kraljevina i Tajlandjani obozavaju svog kralja. Njegove slike mozete vidjeti u svakom poslovnom prostoru, na soliterima, plakatima, bilboardima, a ova godina je posebna, jer Tajlandjani slave 60 godina vladavine kralja. Zastitna boja kralja je zuta, tako su po citavom gradu postavljene zute zastave, a mozete vidjeti i plave (u nesto manjem broju), a plava je zastitna boja kraljice. Posto je kralj rodjen u ponedeljak, Tajlandjani posebno obiljezavaju taj dan, noseci zute majice sa kraljevim grbom, tako sam i ja juce ponosno nosio svoju prvu zutu majicu sa kraljevim grbom :) i bas mi se svidjela jer sam se osjecao kao dio ove zemlje, a ne kao stranac.
Danas sam poceo uciti pisati tajlandska slova. Jako je komplikovano ali istovremeno i zanimljivo i potpuno je drugacije od "evropskih" jezika, pogotovo kombinovanje "slova" da bi dobili rijec, a da ne spominjem deset varijanti onog zvuka sto nije ni "a" ni "e" ni "o" ni "i" ni "u". Onaj zvuk kad trebate nesto reci, pa ispustate zvuk da popunite prazninu :)